Subject: RE: Ekslikult tasutud riigilõiv
From: "raamatupidamine" <[email-masked]>
To: "TTJA" <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Oct 2024 09:06:00 +0300

Tere!

Saadan meili manuses digitaalselt allkirjastatud riigilõivu tagastamise
taotluse.

Parimate soovidega,

Marit Pool

raamatupidaja

Tele2 Eesti AS

Valukoja 8, 11415, Tallinn, Estonia
Telefon: +372 5505033
 <http://www.tele2.ee/> www.tele2.ee

From: Kai Remmelkoor <[email-masked]>
Sent: Friday, October 4, 2024 2:03 PM
To: raamatupidamine <[email-masked]>
Subject: Ekslikult tasutud riigilõiv

Tere

Pöördun Teie poole Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametist (TTJA),
kuna Tele2 tasus 14.06.2024 ekslikult Rahandusministeeriumile riigilõivu
summas 77,38 eurot TTJA numbrilubadega seotud toimingute viitenumbriga.

Nüüdseks on selgunud, et seda summat ootab hoopis Ugala Teater SA. Kirjale
on lisatud Ugalast Tele2-le saadetud vastav arve ja Tele2 maksekinnitus.

Ekslikult tasutud riigilõiv on Tele2-l soovi korral võimalik tagasi
taotleda esitades TTJA-le riigilõivu tagastamise taotluse. TTJA-l ei ole
õigust ekslikult laekunud summat õigele adressaadile edasi kanda.
Korrektne on Tele2-l see summa tagasi taotleda ja Ugalale teha uus makse.
TTJA-le teadaolevalt ootab Ugala seda makset väga.

Riigilõivu tagastamise taotluse vorm on kirjale lisatud. Taotlus palun
digitaalselt allkirjastada ettevõtte juhatuse liikmel ja saata e-posti
aadressile [email-masked] <mailto:[email-masked]>  .

Lugupidamisega

Kai Remmelkoor

Sideosakonna numeratsioonihalduse peaspetsialist

[email-masked] <mailto:[email-masked]>  | www.ttja.ee
<http://www.ttja.ee/>

Tel 667 2077

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet

Endla 10A, 10122 Tallinn

******** IMPORTANT NOTICE ********
The content of this e-mail is intended for the addressee(s) only and may
contain information that is confidential and/or otherwise protected from
disclosure. If you are not the intended recipient, please note that any
copying, distribution or any other use or dissemination of the information
contained in this e-mail (and its attachments) is strictly prohibited. If
you have received this e-mail in error, kindly notify the sender
immediately by replying to this e-mail and delete the e-mail and any
copies thereof.

Tele2 AB (publ) and its subsidiaries (“Tele2 Group”) accepts no
responsibility for the consequences of any viruses, corruption or other
interference transmitted by e-mail.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.